dinsdag 19 november 2019

All Seasons kalender kaart

Hallo Allemaal,
vandaag laat ik jullie mijn all Season  kalender kaart zien

In het verleden heb ik zelf weleens een kerstkaart gehad 
met een kalender erop, dat ik dacht moet ik daar een heel jaar tegen aan kijken.
De hele zomer kijken naar die kalender met de  verwachting 
was t maar kerstmis,
Kerstmis is toch wel de leukste tijd van t jaar vind ik zelf.

ik dacht dat kan anders dus heb ik een all Seaseon kalender kaart gemaakt.
de kaart begint gewoon met een kerstplaatje

in januari vervang je t plaatje in winter

zodra t weer zonnig wordt t lente kaartje

zomer is vakantie gevoel

dan de tijd van de blaadjes gaan vallen.
Zodra t december is kan je hem weer verwisselen in 
Chistmas time

achterop heb ik een ruimte gemaakt om de labels te bewaren



Hierbij nog even de beschrijving van de kaart:
stevig cardstock   30.5x19 cm

rillen op 2½-5½-15.½-25½-28½
zo vouwen dat er een tentje ontstaat.
als je hem goed vouwt  kan t gewoon in een enveloppe

bedankt voor je bezoek
laat gerust een berichtje achter

creatieve groetjes
Yvonne






1 opmerking:

  1. Heel leuk op deze manier de kalender Yvonne.
    Ze zien er een voor een schitterend uit.
    Fijne feestdagen, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen