woensdag 22 januari 2020

Zwart/Rood kaartje gemaakt

Hallo Allemaaal.
Leuk dat je weer een kijkje komt nemen op mijn blog
Vandaag laat ik je een kaartje zien met de lieve meisjes van Gorjuss.
Dit kaartje  heb ik kruislings  gemaakt en zit vastgemaakt dmv een brad

Verder heb ik er nog en 3 tal tags in verwerkt






de Bloemen mal die ik gebruikt is van Noor?Joy
* Chrysant  6002/0972


met deze kaart doe ik mee bij de volgende challenges:

* Noor design challenge groep voor januari
* de Egel challenge zwart/rood no 92
* Do-Al(l) Kreatives no 37
Unser Badge zum Mitnehmen

bedankt voor je bezoek.
Groetjes Yvonne

6 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaart heb je gemaakt Yvonne. Mooi dat donkere rood en ook het model is leuk.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje heb je gemaakt Leuk model zo. Je zou ook nog mee kunnen doen bij Do All Kreatives, daar vragen we 3 dingen. Je hebt er leuke tagjes bij gedaan! Dan k je wel voor het meedoen bij de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel voor je leuke reactie en je tip GerJanne ik ga zeker even kijken

      Verwijderen
  3. Leuke en mooie kaart met die tags erbij maakt het helemaal bijzonder. Fijn dat jij je liet uitdagen door de challenge van de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card! Love the interesting type! Please keep in mind to link back to our challenge blog.
    Thanks for playing along with us at our present challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck. Hope you will join us next month again.

    Crafty greetings
    Alex

    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {Benefit challenge for Australia}
    *Owner* Creative Crafting Uncles {#01 – Car(s)}
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#37 – Three of a kind}
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge {#37 – ATG}
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen