zaterdag 16 november 2019

Suprise christmas card met licht

Hallo allemaal, 

vandaag heb ik een suprise kerstkaart met verlichting gemaakt.

als je de kaart zo ziet denk je uhm niet zo'n leuke kaart maar als t donker is en je zet t schakelaartje onderop  om dan heb je een prachtige lichtkaart.





het schakelaartje onderop de kaart.


verlichting die ik heb gebruikt maar dan met 10 lampjes.

wat heb ik gebruikt:
*cardstock  13x26    rillen op 13cm dan krijg je kaart 13x13
*cardstock 10x30 rillen op 15
*cardstock 28x9 deze ga je rillen op 
1-2½-5½-7-10-11½-16½-18-21-22½-25½-27-28
op de ril van 11½ en 16½ ga je 5 cm vanuit de onderkant meten en bij de 11½ cm snij je vanuit de 5 cm naar linksboven en bij de 16½ snij je naar rechtsboven.( zie foto hieronder)   

                    deze harmonica plak je op je 13x13 zoals op de foto hierboven zodat je straks                                    de lange kaart ertussen kan schuiven. deze lange kaart zit niet tot onderaan vast zie foto
.In t harmonica gedeelte komt straks t batterij compartiment.

ik heb een klein landschap op t midden van de kaart
geplakt met daarachter de stans van de
* Memorybox mal Grand stag oval frame dat is de mal van t hert en
 daarachter heb ik de lichtjes geplakt.heel strak
 tegen t geheel aan zodat je door de kaart alles heen ziet
de kaart plak je vast tussen t harmonica gedeelte 
met t batterij compartiment met t schakelaartje naar beneden.
* de kerstster voor op de kaart is van
Yvonne creation YCD10026

Ik hoop dat t e.e.a een beetje duidelijk is.

bedankt voor je bezoekje. 
laat gerust een bericht je achter

Creatieve groetjes
Yvonne

deze kaart doet mee met de volgende challenge:
* de egel challenge 88

1 opmerking: