woensdag 4 april 2018

Say Cheese

Hallo Allemaal,

Vandaag heb ik een schuifkaart gemaakt met de beroemde Ticketmal van Studio Light.









De volgende materialen heb ik gebruikt
*MD elines Mouse col 1437
* MD christmas deco col 1439
*MD birds &Ivy LR0206
*Studio Light  ticket stencil SL83
* Studio Light DC05 ticket&bingo mal+stempel.
*vlinder Joy  1200-0093 lin&lene
*ijsstokje en houten hartjes
*Papier is deze keer van Craft Emotion

Met deze kaart doe ik mee bij 
*de egel challenge 54
*Marianne design challenge 198


Bedankt voor je bezoek.
Ik wens je een hele CreaBea  dag toe

Groetjes Yvonne

3 opmerkingen:

  1. Je hebt een leuke kaart gemaakt maar voor de challenge bij MDesign moet de tekst van MDesign zijn als je alleen stansen gebruikt
    Zie de regels aan de linkerkant van het blog.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anita, er staat in t midden bij de challenge 3 producten daar heb ik naar gekeken. Sorry. Ook de gast designer Nicolette heeft zich niet aan de challenge regel gehouden zij heeft een tekst stempel gebruikt en er staat dat dat niet geldt sorry moest t toch even kwijt. Ik was juist zo enthousiast over deze kaart.

      Verwijderen
  2. Nou je mag echt wel enthousiast zijn over je kaart hoor. Muisjes piepen ook overal tevoorschijn net als op jou kaart. Dank je wel voor het meedoen van onze challenge bij de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen