woensdag 21 maart 2018

3 gebakjes in een doosje


Hallo Allemaal,


Vanmorgen even snel een doosje gebak gemaakt 
voor iemand waar ik op koffie visite ging.
Het doosje werd hartelijk ontvangen.

De gebakjes zijn van Crealies piece of cake no5 
Maar omdat ik 3 gebakjes wilde geven  heb ik daar zelf een doosje 
omheen gemaakt met een venster.
Dit vond ikzelf iets leuker geven.





Hierbij wil ik graag het patroon met jullie delen.
Voor de bodem een stuk cardstock van  21x20 cm.
deze ril je alle kanten 5 cm vd kant.
zijkantjes inknippen en als doosje vouwen en vastplakken.
Voor de deksel neem je  een card stock van 17x16 cm
deze ril je alle kanten op 3cm.
zijkantjes inknippen. en vouwen en plakken.
Als je een venster in je doosje wil eerst met een mal eruit stanzen voordat je hem aan elkaar plakt.

Ik hoop dat de uitleg duidelijk is.

De mal die ik hierbij gebruikt is van Crealies  CCABM05 piece of cake!
De bloemen zijn van  Joy floral Chrysanthemun 6002/0972

Laat gerust je reactie achter op mijn blog!

ik wens jullie allemaal een creatieve dag toe!
groetjes Yvonne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten