woensdag 17 juni 2020

vintage camera kaart

Hallo  Allemaal,

vandaag heb ik een vintage camera kaartje  gemaakt.

Deze camera kaart heb ik gemaakt met een mal van DDBD.
het harmonica gedeelte heb ik gemaakt  van de groene mal te zien op de foto onder, 
deze heb ik als harmonica opgevouwen en aan elkaar geplakt in een vierkant


Het thema bij vintage en more was oude spulletjes, nou die heb ik wel o.a plaatje van 6 jr geleden en de mal van nellie snellen zijn ook al heel wat jaartjes oud.







de volgende materialen heb ik gebruikt
* dddbd mal foto toestel
* plaatje Syta  140305
* Joy fotorol mal 6002-0278
* yvonne design poisionetta
* rozet dies nellie snellen


met deze  kaart doe ik met met de volgende challenges
* Challenges Roze  bij Syta 
* challenge oude spulletjes bij vintage en more

Bedankt voor je bezoekje
Creatieve groetjes
Yvonne 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten